[FX.php List] Filemaker Pro 9 Çalışmalarımız ve Filemaker 9 + mySQL Kurslarımız

fmdeveloper fmdeveloper at gmail.com
Sun Sep 9 10:45:46 MDT 2007

Sevgili Filemaker Dostu,
Aylardır üzerinde çalıştığımız Filemaker Pro 9 Ailesi Görsel Eğitim Setlerimiz tamamlanmıştır. Bu setler arasında,

1) Sil Baştan Filemaker Pro 9 Advanced Görsel Eğitim Seti İle Filemaker 9'u bir haftada öğrenebilecek, yeni özelliklerini keşfedeceksiniz.

2) Filemaker 9+MySQL+PHP+Dreamweaver CS3 Görsel Eğitim Seti ile de Filemaker uygulamalarınızı neredeyse hiç maliyetle MySQL Server üzernden  İnternet ve İntranet (Ağ) ortamında paylaşıma açmayı öğreneceksiniz. Böylelikle Filemaker Server gereksinimi de kalmayacak, Filemaker 9'u PHP ve MySQL (SQL+ORACLE) ile entegre edebileceksiniz.

Bu arada Yukarıdaki konuları ele alan Filemaker 9+MySQL+PHP+Dreamweaver CS3 Kurslarımız da 17 Eylülde başlamaktadır.

Her iki konuda da detaylı bilgi edinmek için web sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

Web: http://www.filemakerx.com
Saygılarımla,
Behlül Akkoç